Klienti Fio banky si môžu presunúť účty z iných bánk online

20. máj 2021

Po novom si môžu existujúci klienti Fio banky online zrušiť účet v inej banke a previesť peňažný zostatok, trvalé príkazy i inkasa. To všetko vykonajú online priamo vo svojom Internetbankingu.

Vďaka Kódexu mobility si môžu klienti ľahko vybaviť prechod medzi bankami, pretože nová banka im pomôže previesť najmä trvalé príkazy a inkasá a tiež pôvodný účet za klienta zruší. Po novom je vo Fio banke možné celý tento proces vybaviť online priamo v Internetbankingu. Existujúci klienti si tak môžu jednoducho, zadarmo a z pohodlia domova nechať previesť finančný zostatok zo svojho účtu v inej banke, rovnako ako trvalé príkazy a inkasá, ktoré na pôvodnom účte majú. Fio banka za klienta vybaví aj samotné zrušenie účtu.

"Podľa našich skúseností má veľké množstvo klientov účty v niekoľkých bankách a to často len z dôvodu, že sa im do banky nechce kvôli zrušenie účtu osobne chodiť. Takto môžu celú záležitosť vybaviť online len vyplnením žiadosti v Internetbankingu. O túto online možnosť ale nemusia byť ochudobnení záujemcovia, ktorí u nás účet ešte nemajú a chceli by k nám prejsť a previesť nastavenie trvalých príkazov a inkás z pôvodného účtu. Môžu si totiž účet založiť jednoducho online na webe alebo cez mobilnú aplikáciu a následne, keď sa prihlásia do internetového bankovníctva, tak tam je možné požiadať o prechod nastavenia svojho pôvodného účtu. Nemusia tak kvôli presunu navštevovať pobočku," odkrýva možnosti, ktoré táto novinka ponúka, obchodný riaditeľ Fio banky Jan Bláha.