Fio banka rastie, už má 900 tisíc klientov

7. február 2019

Služby Fio banky využíva už 900 tisíc klientov, medziročne sa ich počet zvýšil o 13 %. Banka tiež otvorila niekoľko nových pobočiek a klienti sa teraz môžu osobne poradiť na 18 miestach po celom Slovensku.

Fio banka pokračuje vo svojom stabilnom raste, už šiesty rok v poradí získala cez 100 tisíc nových klientov a celkom ich má už viac ako 900 tisíc. Nových klientov získava nielen z radov spotrebiteľov, ale tiež firiem, ktorých v roku 2018 bolo zhruba 20 % z celkového počtu nových klientov. Obom skupinám ponúka účty bez poplatkov a podmienok a zostáva tak verná svojej stabilnej (bez)poplatkovej politike. Banka nikdy nelákala klientov na finančné odmeny alebo na dlhodobo neudržateľné sľuby, naopak sa stále drží stratégie bezpoplatkovej banky pre všetkých.

„Dôvera našich klientov nás veľmi teší a tempo rastu neprestáva udivovať. Veď v čase udelenia bankovej licencie v roku 2010 sme mali zhruba 50 tisíc klientov, polmiliónovú hranicu sme prekročili v roku 2015 a momentálne je s nami už 900 tisíc klientov. Teraz už nemôžeme zastierať, že miliónová hranica je pre nás ďalším cieľom a sami vidíme, že nie je už tak vzdialený. Dobre si ale uvedomujeme, že nesmieme zaspať na vavrínoch a musíme tvrdo pracovať a dotiahnuť niektoré projekty, na ktoré naši klienti čakajú. Zvýšený záujem o naše služby vnímame hlavne na Slovensku, kde sa začína otvárať téma zbytočných bankových poplatkov a klienti si viac začínajú všímať rozdiely v poplatkovej politike jednotlivých bánk. A to je téma, ku ktorej máme veľa, čo povedať. Veríme, že naša ponuka služieb bez poplatkov a podmienok osloví ďalších a ďalších nových klientov,“ hovorí tlačový hovorca Fio banky Ján Franek.

Banka v roku 2018 navýšila aj čistý zisk, ten sa prvýkrát priblížil hranici 40 miliónov EUR (v českých korunách prekročil jednu miliardu). V zisku je pritom Fio banka každý rok od udelenia bankovej licencie v roku 2010. V minulom roku tiež otvorila nové pobočky, súčasne ich má už 18 a aj tento rok plánuje svoje obchodné miesta rozširovať.