Tatra banka má najlepší dizajn webu a stratégiu pre sociálne siete v strednej a východnej Európe

5. august 2015

Tatra banka získala už po 13. raz ocenenie Best Consumer Digital Bank na Slovensku. Medzinárodný mesačník Global Finance ocenil tiež dizajn našej webovej stránky a našu stratégiu na sociálnych sieťach ako najlepšiu v regióne strednej a východnej Európy.

Víťazi ocenenia Best Consumer Digital Bank (pôvodný názov Best Internet Bank) boli vybraní na základe nasledujúcich kritérií: sila stratégie pre získavanie a starostlivosť o digitálnych klientov, úspech v získavaní klientov pre používanie digitálnych ponúk, rast počtu digitálnych klientov, rozsah produktovej ponuky, dôkaz o hmatateľných výhodách získaných z digitálnych iniciatív, dizajn a funkcionalita webovej/mobilnej stránky.

Tatrabanka web

13-krát ocenené digitálne bankovníctvo Tatra banky

Tatra banka spustila svoj Internet bankingTB v roku 1998 ako prvý Internet banking na Slovensku. Na začiatku umožňoval klientom zmenu hesla a prezerať si online stav a pohyby na účte.

Dnes ho využije aspoň raz za mesiac okolo 250 tisíc klientov, ktorí v ňom zrealizujú približne 1,8 milióna transakcií mesačne. Počet transakcií cez Internet bankingTB zaznamenáva medziročný nárast o takmer 9 %. Za rok 2014 klienti realizovali týmto spôsobom
celkovo 21,4 milióna transakcií.

Podiel transakcií vykonaných elektronicky dosahuje v Tatra banke viac ako 97%. To znamená, že len cca 2,5 % transakcií je vykonaných manuálne cez pobočku alebo call centrum.

Tatrabanka app

Súčasťou oceňovaného digitálneho bankovníctva je tiež aplikácia Tatra banka, ktorú pravidelne používa až 150 000 klientov. Za posledný rok prešla výraznými zmenami. Najvýznamnejšou bol redizajn aplikácie a upgrade na verziu 2.0 pre mobily s operačným systémom Android a iPhone.

Vďaka nej môžu klienti Tatra banky používať množstvo užitočných funkcionalít aplikácie pohodlne vo svojom tablete či sledovať prehľad o svojich výdavkoch graficky znázornený v službe Spending reportTB.

Široká verejnosť určite tiež postrehla výnimočnú funkcionalitu aplikácie Tatra banka - výber z bankomatu mobilom. Podľa prieskumu ide o jednu z najobľúbenejších služieb Tatra banky, pričom až 90 % užívateľov považuje výber z bankomatu mobilom za výnimočný a 99 % ho označilo za inovatívny. Oceňujú najmä parametre, ako sú rýchlosť, jednoduchosť a bezpečnosť.

Najlepší dizajn webovej stránky v strednej a východnej Európe

Pre Tatra banku nie je webstránka len webová výkladná skriňa produktov. Dizajn webu je najmä o jednoduchom používaní. Snažíme sa rozvíjať web tak, aby návštevníkom poskytol informácie a služby, ktoré mu šetria čas.

Poznať návštevníka nášho webu je najdôležitejší predpoklad správneho rozvoja bankového webu. Neustále si tieto poznatky aktualizujeme a rozširujeme, najmä na základe štandardných webových analytických nástrojov. Aj na základe toho sme ako prvá banka na Slovensku ponúkla responzívne zobrazenie našich stránok na mobilných zariadeniach.

Najlepší na sociálnych sieťach v strednej a východnej Európe

Tatrabanka sociálne siete

Tatra banka má spomedzi všetkých slovenských bánk najviac aktívnych fanúšikov a vďaka za toto ocenenie patrí najmä im. Robíme všetko pre to, aby sme pre nich pripravovali len skutočne zaujímavý obsah. Cielene nerobíme žiadne umelé akvizičné
činnosti, ako je napríklad nábor fanúšikov cez súťaže.

Fanúšikovia oceňujú najnovšie informácie o našich produktoch a službách, oceneniach, aktivitách Nadácie Tatra banky, pracovné ponuky a zaujímavý video obsah.

Nárast fanúšikov je kontinuálny a organický, za čo vďačíme dobre nastavenej stratégii a ponuke zaujímavého a relevantného obsahu. Prednedávnom sme tak na Facebooku Tatra banky prekročili hranicu 50 000 fanúšikov.